DE VIER PIJLERS VAN SUCCES

Om optimaal en langdurig te kunnen presteren en functioneren is het belangrijk om te begrijpen hoe je naast fitness de resterende uren van je dag invult. Ons team van experts maken een totaalplan en helpen jouw (sportieve) doelstellingen te behalen en vol te houden. Ze geven advies, handvaten en coachen je zowel online als in de club naar jouw gewenste resultaat. Onze aanpak is gebaseerd op de vier pijlers van succes:

#Mindset

Een sterke mindset is van belang om je doelstelling te behalen en te kunnen behouden. Gedragsverandering begint bij veranderingsbereidheid. Vanuit daar kan er actie worden ondernomen en leren we je hoe je jouw wilskracht om kunt zetten in skillkracht (resultaat).

  1.       Veranderingsbereidheid
  2.       Wilskracht & begrijpen
  3.       Bewustwording van ‘slechte’ gewoontes
  4.       Doen
  5.       Terugval & volhouden

#Fitness

Wanneer je jouw vitaliteit, shape of atletisch vermogen wilt optimaliseren dan is kracht- en of conditietraining gericht op progressie voor jou. Onze trainingsbegeleiding kan je hierbij ondersteunen.

  1. Trainingsniveau en potentie
  2. Trainingsschema
  3. Trainingsprincipes
  4. Progressie & stagnatie
  5. Blessures preventie

#Nutrition

Om jouw doelstelling te bereiken, kun je niet om voeding heen. #Superfood, #broodloos, #detox zijn tegenwoordig hippe begrippen. Voeding is gewoon voeding. Wat, wanneer en hoeveel je eet heeft invloed op jouw lichaamssamenstelling, vitaliteit en (sport)prestatie.

Onze voedingsbegeleiding kan je hierbij ondersteunen.

  1.       Energiebehoefte
  2.       Verdeling eiwit, koolhydraat & vetten
  3.       Maaltijdverdeling en maaltijdfrequentie
  4.       Voedingsselectie (vitaminen, mineralen & vezels)
  5.       Supplementen

#Recovery

Optimaal herstel is van grote invloed. Slaapkwaliteit en de balans tussen inspanning en ontspanning spelen hierbij een belangrijke rol. De hedendaagse maatschappij geeft ons veel prikkels wat herstel in de weg kan staan.

Wij leren jou hier mee om te gaan en jouw doelstelling te optimaliseren.

  1.    Routine
  2.    Slaap
  3.    Stressmanagement
  4.    Herstel tussen trainingen
  5.    Balans kracht-cardio